My photo
Stories for my three heroes.

Monday, November 21, 2016

BEING A FATHER

I think I am a good enough father. Not the best. But, that's what I think and that's what I believe to be true. I have no shame in admitting it. I don't aim to be an excellent father but I do want to make sure that I have done the best that I possibly can to raise them as I deem fit.

' Ayah, you are not the best father yet ', Faim beritahu aku dengan selamba semasa kami bermain karom ujung minggu yang lalu.
' Oh, I know that. It's ok but I will keep on trying ', jawab aku endah tak endah.
' You will have to be more like ... err ...um ', Faim cuba menambah tergagap-gagap.
' Like what... like father Christmas? ', aku mendongak dan pintas cakap Faim.
' Yea.. hihihi ', Faim tersipu-sipu.
' And how can I be like that? You want me to wear Santa Claus costume everyday. or the pilgrims ', aku mula mengesyak sesuatu dari Faim.
' Err.. no need. No need ', Faim mengeleng-geleng kepala dan mengoyang tangan. Muka dia tersengeh.
' How?', aku nak tengok ke mana Faim cuba membawa dialog ini.
' Well, in the spirit of thanksgiving.. maybe you can consider buying me this game online.. maybe? ', Faim menambah dialog tanpa merenung kepada aku. Seolah soalan pertanyaan itu tidak penting.
'  Yea.. maybe ', kata aku terjerat.

2 comments:

nabila said...

Bonus New Member 20%
* Min Deposit IDR 50.000,-
* Max Bonus IDR 300.000,-
* TurnOver 4X TO Termasuk Modal Dan Bonus
* Bonus Di Berikan Di Depan
* Jika Tidak Mencapai Ketentuan Bonus Maka Bonus Akan Di Tarik Melalui Nominal Withdraw

Bonus Deposit Kedua & Selanjutnya 5%
* Min Deposit IDR 50.000,-
* Max Bonus IDR 100.000,-
* TurnOver 5X TO Termasuk Modal Dan Bonus
* Bonus Diberikan Di Depan
* Jika Tidak Mencapai Ketentuan Bonus Maka Bonus Akan Di Tarik Melalui Nominal Withdraw
icg88 com

Unknown said...

Bosan tidak punya penghasilan lebih? coba main di Àgens128
banyak bonus dan keuntungan yang bisa didapatkan disini.
dengan deposit minimal hanya 10rb untuk poker dan 50 untuk permainan menarik lainnya. bisa juga melalui aplikasi OVO serta banyak game menarik yang ada disini
tunggu apa lagi, buruan join bersama kami sekarang juga.

Contact Kami :
WhatsApp : 0852-2255-5128
Line id : agens1288
Telegram : AgenS128

Post a Comment