My photo
Stories for my three heroes.

Monday, February 11, 2008

Nostalgia - Aku dan Adik

==========
Wednesday, May 11, 2005

Adik ni sangatlah persistent dan penuh dengan trick dan tipu daya.

Aku balik rumah dan lihat dia menunggu dengan muka yang separuh nak hujan.'What's wrong with you?' tanya aku sebaik aku tutup enjin kenderaan.

'They all laughed at me at school when I was singing', keluh Adik sambil masuk dan duduk di kerusi passenger depan. Dia termenung sebentar.

'Well, maybe they laughed because they really like your songs' aku cuba memujuk. Tapi nampak sangat macam dia sedih.

'I dont think so', jawab dia tanpa menoleh.

'Maybe because you are funny? You really are a funny boy', kata aku masih mencuba.

'No, Ayah. I feel sad' suara dia macam dah nak naik geram pulak.

'OK, I tell you what. After I bathe, we go down to 7-Eleven to get Slurpee. You sing the song again to me in the car. I tell you if you are good or not' aku cuba nak beli jiwa dia.

Adik toleh ke aku. ' ... and after that, can I play computer?' Adik mencuba nasib.' Hah? ...errrr we'll see lah' kata ku sambil garu kepala. Dalam sedih pon ingat komputer.

Adik keluar dari kereta menuju ke dalam rumah.

Aku tak tau kalau aku dah solve masalah dia ke belum.
# posted by Ayah @ 7:05 PM
==========

1 comment:

Unknown said...

[img]https://i.imgur.com/DEBnKj9.jpg[/img]
Bosan tidak punya penghasilan lebih? coba main di Àgens128
banyak bonus dan keuntungan yang bisa didapatkan disini.
dengan deposit minimal hanya 10rb untuk poker dan 50 untuk permainan menarik lainnya. bisa juga melalui aplikasi OVO dan pulsa serta banyak game menarik yang ada disini
tunggu apa lagi, buruan join bersama kami sekarang juga.

Contact Kami :
WhatsApp : 0852-2255-5128
Line id : agens1288
Telegram : AgenS128
Poker Deposit Pulsa
Poker Pulsa
Sabung Ayam Online
link sbobet

Post a Comment