My photo
Stories for my three heroes.

Wednesday, August 04, 2004

Selingan - Mencari Sesuatu ( work in Progress )
Aku rasa macam tak nak keluarkan suara aku. Aku cuma angguk kepala walaupun mata aku memandang ke lain. Aku bosan nak mendengar.
Mrs Ainsworth masih lagi membebel,'do you understand the difficult position you put me in. You have to raise your grade or the Department might have to flunk you out of this course. I dont know what happened to you. Its like you just changed into this.'
Berulang-ulang dia repeat ayat-ayat yang membosankan ini. Aku rasa ancaman macam ni sangat la tidak merungsingkan. Malah menyirap darah muda aku. Persetan la, kata ku dalam hati.
Akhirnya bila tahap kesabaran aku dah tak tertahan,' Are you done, cause i really think this is a waste of time. You don't have the slightest inkling of the real thing. I think I should just leave, Good bye'. Good riddance kata hati ku senyap. Aku bingkas bangun.
'I am not done with you', Mrs Ainsworth cepat bangun mengherdik aku sambil menuding jarinya ke batang hidungku.
Pantang aku orang menuding jari pada aku. ' Well I am done with you' kataku sambil berpusing untuk berjalan keluar.
Mrs Ainsworth tak habis lagi. Sambil aku melangkah aku dengar dia melaung,' You gonna get it young man. You will regret walking out of here'.
Dimuka pintu aku toleh dan menjawab ' I ve already regretted coming in, so long Maam'. Dengan bengangnya aku hempas pintu. Begegar seluruh pelusuk South Kedzie Hall.
Aku keluar dengan kepala bengang. Rasa macam nak lepas marah aku pada seseorang. Ish.. Baik aku cari Zach sebelum aku rosakkan sesuatu atau seseorang. Zach tau macamana nak reduce aku punya kemarahan. Dia ada caranya.
Zach, where the hell are you, man.

No comments:

Post a Comment